Veelgestelde vragen

veelgestelde vragen

Vakantie 2022:

  • Kerstmis: zondag 25 en maandag 26 december 2022 
    Op deze dagen je gewoon een bestelling plaatsen. Wij verwerken deze dinsdag 27 december weer op volgorde van binnenkomst. Wij zijn niet telefonisch bereikbaar.

     
  • ​jaarwisseling 2022:
    Bestellingen welke binnenkomen vrijdag 30 december 2022 tot 13.00 uur worden nog dezelfde dag verwerkt. Op vrijdag 30 december, Bestellingen na 13.00 uur, zullen op volgorde van binnenkomst verwerkt worden op maandag 2 januari. Van 30 december tot en met 2 januari kunt je wel je bestelling plaatsen, maar zijn we niet telefonisch bereikbaar en verzenden we niet.

veelgestelde vragen over "Bestellen"

1. Kan ik bestellen zonder klantnummer of zonder in te loggen? 

Als je (nog) geen klantnummer heeft of als u nog niet heeft ingelogd kun je gewoon bestellen. Je vult dan als je klaar bent met winkelen eenvoudigweg jouw gegevens in, bij  de winkelwagen.

2. Ik heb zojuist via internet besteld, kan ik nog iets toevoegen? 

Ja hoor, als wij je bestelling nog niet hebben verstuurd kun je uiteraard gewoon iets toevoegen. Dit kun je doen door een nieuwe bestelling te plaatsen en hierbij aan te geven dat je het graag wilt toevoegen aan je vorige bestelling. Of door ons een email met je aanvullingen te sturen.

3. Kan ik mijn bestelling annuleren? 

Ja hoor, zolang wij nog niets hebben verstuurd kun je de bestelling eenvoudig annuleren. Dit kun je doen door een mail of ap te sturen naar: info@inmemoriam-decoraties.nl of te bellen naar 06-48282695. Is je pakket echter al ingepakt en verstuurd, dan kunnen wij hieraan niets meer doen. Je kan de zending dan binnen 14 dagen herroepen, vervolgens heb je dan nog 2 weken om het product terug te sturen. De kosten van het terugzenden zijn dan wel voor eigen rekening. (zie ook onze Algemene Voorwaarden). Mocht je iets retour willen zenden, neem dan van tevoren ALTIJD contact met ons op. Op bestelling gemaakte producten kunnen na de bestelling niet meer geannuleerd worden, tenzij het product ondeugdelijk zou zijn.

4. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen? 

Wanneer je via de site een bestelling hebt geplaatst en een correct e-mailadres hebt opgegeven, dan ontvang je direct nadat je besteld hebt via e-mail een ontvangstbevestiging. Hierin staat een overzicht van je bestelling.

5. Hoe snel versturen jullie mijn bestelling?

Over het algemeen hanteren wij de regel; 'Vandaag voor 13.00 uur besteld én betaald, vandaag ook verzonden'  (maandag t/m vrijdag). Uitzonderingen daargelaten.

In Memoriam Decoraties probeert je bestelling binnen 3 werkdagen bij je te laten bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode je kiest en of het product op voorraad is.
Als een product, niet op voorraad of niet leverbaar is, dan informeren wij je hierover zo spoedig mogelijk. Je kunt dan kiezen of je de bestelling wilt annuleren of dat je wilt wachten op uw bestelde product.

Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Veelgestelde vragen over "Bezorgen"

1. Kan ik een datum afspreken voor de levering? 

In overleg kunt je afspreken op welke dag het pakket verstuurd wordt. Helaas is het niet mogelijk een specifiek tijdstip af te spreken. Wij kunnen helaas geen garanties geven hierop, uiteraard wel op de datum dat wij versturen, maar niet op de bezorging. 

3. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen of ergens zelf afhalen? 

Wil je het pakje naar iemand anders toe laten sturen dan is dit mogelijk. Vul hiervoor de gegevens in bij stap 2 van het bestelproces. Onderaan kun je klikken op 'Naar een ander adres versturen'. Er is een mogelijkheid om de producten bij onze vestiging op te halen.

4. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling geleverd wordt? 

Als je niet thuis bent, dan is dit geen probleem. De postbode zal wellicht proberen het pakket bij de naaste buren af te leveren. Mochten deze ook niet thuis zijn, dan ontvangt je een melding in de post nl app of post nl mail met het verzoek om het pakketje bij het postkantoor afhaalpunt op te halen.Briefjes worden vanaf juli 2022 niet meer achtergelaten door de postbezorgers van Post NL. Je kan de zendingen volgen in de ap. Bij niet afhalen van de zending bij een afhaallocatie, wordt de zending naar ons retour gestuurd. Als u vervolgens de zending toch nog wilt ontvangen, brengen wij voor de tweede keer verzenden wel verzendkosten in rekening.

5. Mijn bestelling mag niet bij de buren afgeleverd worden. 

Als je niet wilt dat je pakje bij de buren wordt afgeleverd, moet je dit direct even bij de bestelling melden. Wij zullen dit dan op de buitenkant van het pakje vermelden. We kunnen hier helaas geen garantie op geven.

6. De transporteur heeft schade veroorzaakt. Wat nu? 

Neem dan direct contact met ons op via email en vermeld daarbij zoveel mogelijk gegevens. In de meeste gevallen zullen wij je vragen om ons een foto van het kapotte artikel toe te zenden.

Veelgestelde vragen over"Retourneren"

1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? 

Je kunt alles terugsturen binnen 14 dagen, mits het artikel onbeschadigd is, compleet is en in de originele verpakking zit. Mocht je het artikel willen retourneren neem dan van tevoren ALTIJD contact met ons op. Wij zullen dan afspreken wat we zullen gaan doen. De kosten van de retourzending komen wel voor je eigen rekening. Tenzij het door onze fout beschadigd of ondeugdelijk, bij u is aangekomen.
Bij retourzendingen kunt je kiezen om het te ruilen voor een ander product (hou ook hier rekening met de verzendkosten) of om het betaalde bedrag terug te ontvangen.Om iets terug te zenden vragen wij je om het retouren formulier in te vullen.

2. Moet ik porto betalen als ik mijn bestelling retour stuur? 

Je bestelling, krijg je 14 dagen lang vrijblijvend op proef. Na 14 dagen beslist u of u het koopt of terugstuurt. Stuurt u de zending terug, dan betaalt u wel de verzendkosten.

3. Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending op mijn rekening staat? 

Het verwerken van een retourzending duurt ongeveer 1-2 weken. Wacht altijd even je volgende rekeningoverzicht af. Staat je retourzending daarop niet verwerkt, neem dan contact met ons op. 

4. Mijn artikel bevalt niet, kan ik het nog terugsturen?

Binnen 14 dagen kun je gebruik maken van uw herroepingsrecht. Neem ALTIJD eerst contact met ons op, voordat u de zending terug stuurt. Uitzondering op deze regel zijn de op bestelling gemaakte producten. Dit wordt vermeld bij het betreffende product, als het uitgesloten is van het herroepingsrecht. Bijvoorbeeld 2D en 3D foto in glas, handgemaakte urnen e.d.

Veelgestelde vragen over "Mijn gegevens"

1. Ik ben verhuisd, hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
 Als je bent ingelogd (Mijn Account) ga je naar het scherm ‘Mijn gegevens’, geef hier je wijzigingen door. 

2. Mijn naam is niet correct, hoe kan ik dit wijzigen? 
Als je bent ingelogd (Mijn Account) ga je naar het scherm ‘Mijn gegevens’, geef hier je wijzigingen door.

3. Ik heb een ander e-mailadres. 
Als je bent ingelogd (Mijn Account) ga je naar het scherm ‘Mijn gegevens’, geef hier je wijzigingen door.

4. Ik wil niet dat mijn gegevens worden doorgegeven aan derden. 
Al je gegevens worden vertrouwelijk door ons behandeld. Wil je hierover meer weten, kijk dan bij onze Privacy Policy.

 Veelgestelde vragen over "Betalen"

1- BTW Regeling nieuwe KOR 
Per 01-01-2020 Wij rekenen geen BTW door aan klanten en sturen geen BTW facturen.

2. Kan ik een automatische machtiging aanvragen? 
Nee, wij werken niet met een automatische machtiging.

3. Ik heb teveel overgemaakt. Hoe ontvang ik dit terug? 
Neem in dat geval contact met ons op via email. We betalen het bedrag dat u teveel betaalde dan terug.

4. Hoe kan ik betalen? 
Wij hanteren 6 betaalmogelijkheden. 
Meer informatie hierover vind u op de pagina veilig betalen.

5. Wat is het rekening- /IBANnummer? 
Ons rekeningnummer is NL10 INGB 0006748227 ten name van In Memoriam Decoraties te Groningen. Vermeld bij een betaling altijd je naam en ordernummer.


Mocht u nog een andere vraag aan ons hebben over het onderwerp of is uw vraag niet voldoende beantwoord?, stuur ons dan een email of neem telefonisch contact met ons op.
In Memoriam Decoraties.

 

Asringen-Asarmbanden-Groningen

 

 

♥ Veilig betalen 
♥ Afterpay mogelijk 
♥ Veilige SSL verbinding 
♥ Gratis verzending 
♥ Afhalen op afspraak 
♥ Uniek assortiment 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Stilstaan bij een moment van gedenken 

Gratis verzending in Nederland vanaf €10

Afhalen & bezoeken op afspraak

[WEBWINKELKEURWIDGET layout=new_default theme=dark color=#ea0e8b view=slider amount=6 language=1]

© 2015 - 2024 In Memoriam-Decoraties | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel