Veelgestelde vragen

veelgestelde vragen

veelgestelde vragen over "Bestellen"

1. Kan ik bestellen zonder klantnummer of zonder in te loggen? 

Als u (nog) geen klantnummer heeft of als u nog niet heeft ingelogd kunt u gewoon bestellen. U vult dan als u klaar bent met winkelen eenvoudigweg uw gegevens in  de winkelwagen.

2. Ik heb zojuist via internet besteld, kan ik nog iets toevoegen? 

Ja hoor, als wij uw bestelling nog niet hebben verstuurd kunt u uiteraard gewoon iets toevoegen. Dit kunt u doen door een nieuwe bestelling te plaatsen en hierbij aan te geven dat u het graag wilt toevoegen aan uw vorige bestelling. Of door ons een email met uw aanvulling te sturen.

3. Kan ik mijn bestelling annuleren? 

Ja hoor, zolang wij nog niets hebben verstuurd kunt u uw bestelling eenvoudig annuleren door ons een mailtje te sturen of te bellen. Is uw pakket echter al ingepakt en verstuurd, dan kunnen wij hieraan niets meer doen. U kunt de zending dan binnen 14 dagen herroepen, vervolgens heeft u dan nog 2 weken om het product terug te sturen. De kosten van het terugzenden zijn wel voor uw eigen rekening. (zie ook onze Algemene Voorwaarden). Mocht u iets retour willen zenden, neem dan van tevoren ALTIJD contact met ons op.

4. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen? 

Wanneer u via de site een bestelling heeft geplaatst en een correct e-mailadres hebt opgegeven, dan ontvangt u direct nadat u besteld heeft via e-mail een ontvangstbevestiging. Hierin staat een overzicht van uw bestelling.

5. Hoe snel versturen jullie mijn bestelling?

Over het algemeen hanteren wij de regel; 'Vandaag voor 14.00 uur besteld én betaald, vandaag ook verzonden'  (maandag t/m vrijdag). Uitzonderingen daargelaten.

In Memoriam Decoraties probeert uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u te laten bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode u kiest en of het product op voorraad is.
Als een product, niet op voorraad of niet leverbaar is, dan informeren wij u hierover zo spoedig mogelijk.
U kunt dan kiezen of u de bestelling wilt annuleren of dat u wilt wachten op uw bestelde product.

Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Veelgestelde vragen over "Bezorgen"

1. Kan ik een datum afspreken voor de levering? 

In overleg kunt u afspreken op welke dag het pakket verstuurd wordt. Helaas is het niet mogelijk een specifiek tijdstip af te spreken. Wij kunnen helaas geen garanties geven hierop, uiteraard wel op de datum dat wij versturen, maar niet op de bezorging. 

3. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen of ergens zelf afhalen? 

Wilt u het pakje naar iemand anders toe laten sturen dan is dit mogelijk. Vul hiervoor de gegevens in bij stap 2 van het bestelproces. Onderaan kun je klikken op 'Naar een ander adres versturen'. Er is een mogelijkheid om de producten bij onze vestiging op te halen.

4. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling geleverd wordt? 

Als u niet thuis bent, dan is dit geen probleem. De postbode zal wellicht proberen het pakket bij uw naaste buren af te leveren. Zijn ook die niet thuis, dan komt de postbode de volgende dag nog eens terug. Mocht u dan nog niet thuis zijn ontvangt u een briefje in de brievenbus met het verzoek om het pakketje bij het postkantoor af te halen.

5. Mijn bestelling mag niet bij de buren afgeleverd worden. 

Als u niet wilt dat je pakje bij de buren wordt afgeleverd, moet u dit direct bij de bestelling melden. Wij zullen dit dan op de buitenkant van het pakje vermelden. We kunnen hier helaas geen garantie op geven.

6. De transporteur heeft schade veroorzaakt. Wat nu? 

Neem dan direct contact met ons op via email en vermeld daarbij zoveel mogelijk gegevens. In de meeste gevallen zullen wij u vragen om ons een foto van het kapotte artikel toe te zenden.

Veelgestelde vragen over"Retourneren"

1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? 

U kunt alles terugsturen binnen 14 dagen, mits het artikel onbeschadigd is, compleet is en in de originele verpakking zit. Mocht u het willen retourneren neem dan van tevoren ALTIJD contact met ons op. Wij zullen dan afspreken wat we zullen gaan doen. De kosten van de retourzending komen wel voor uw eigen rekening. Bij retourzendingen kunt u kiezen om het te ruilen voor een ander product (hou ook hier rekening met de verzendkosten) of om het betaalde bedrag terug te ontvangen.

2. Moet ik porto betalen als ik mijn bestelling retour stuur? 

Uw bestelling, krijgt u 14 dagen lang vrijblijvend op proef. Na 14 dagen beslist u of u het koopt of terugstuurt. Stuurt u de zending terug, dan betaalt u wel de verzendkosten.

3. Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending op mijn rekening staat? 

Het verwerken van een retourzending duurt ongeveer 1-2 weken. Wacht u altijd even uw volgende rekeningoverzicht af. Staat uw retourzending daarop niet verwerkt, neem dan contact met ons op. 

4. Mijn artikel bevalt niet, kan ik het nog terugsturen?

Binnen 14 dagen kunt u gebruik maken van uw herroepingsrecht. Neem ALTIJD eerst contact met ons op, voordat u de zending terug stuurt.

Veelgestelde vragen over "Mijn gegevens"

1. Ik ben verhuisd, hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
 Als u bent ingelogd (Mijn Account) gaat u naar het scherm ‘Mijn gegevens’, geef hier uw wijzigingen door. 

2. Mijn naam is niet correct, hoe kan ik dit wijzigen? 
Als u bent ingelogd (Mijn Account) gaat u naar het scherm ‘Mijn gegevens’, geef hier uw wijzigingen door.

3. Ik heb een ander e-mailadres. 
Als u bent ingelogd (Mijn Account) gaat u naar het scherm ‘Mijn gegevens’, geef hier uw wijzigingen door.

4. Ik wil niet dat mijn gegevens worden doorgegeven aan derden. 
Al je gegevens worden vertrouwelijk door ons behandeld. Wilt u hierover meer lezen, kijk dan bij onze Privacy Policy.

 Veelgestelde vragen over "Betalen"

1. Waarom moet ik vooruit betalen? 

Omdat wij niet het risico kunnen lopen om betalingen niet te ontvangen. Zodra de betaling bij ons binnen is zullen wij zo spoedig mogelijk overgaan tot verzenden van het pakketje. Wij vragen om uw begrip hiervoor. 

2. Kan ik een automatische machtiging aanvragen? 
Nee, wij werken niet met een automatische machtiging.

3. Ik heb teveel overgemaakt. Hoe ontvang ik dit terug? 
Neem in dat geval contact met ons op via email. We betalen het bedrag dat u teveel betaalde dan terug.

4. Hoe kan ik betalen? 
Wij hanteren 6 betaalmogelijkheden. 
Meer informatie hierover vind u op de pagina veilig betalen.

5. Wat is het rekening- /IBANnummer? 
Ons rekeningnummer is NL10 INGB 0006748227 ten name van In Memoriam Decoraties te Groningen. Vermeld bij een betaling altijd uw naam.


Mocht u nog een andere vraag aan ons hebben over het onderwerp of is uw vraag niet voldoende beantwoord, stuur ons dan een email of neem telefonisch contact met ons op.
In Memoriam Decoraties.

 

In Memoriam Decoraties

(Klik voorvergroting)

In Memoriam Decoraties ?

♥ Gratis verzending
♥ Veilig betalen
♥ Snelle levering
♥ Keurmerk
♥ Assieraden inc.ketting
♥ Veilige SSL verbinding 
♥ Prijzen vanaf €-3,95  

Stil staan bij een moment van gedenken..

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Klantbeoordelingen

WEBWINKELKEURWIDGET

© 2015 - 2018 In Memoriam Decoraties | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Onze website maakt gebruik van cookies en hanteert een privacy beleid voor uw gegevens. Accepteren Meer informatie
Bekijkt u voor ons privacy beleid omtrent uw persoonsgegevens de onderstaande link https://www.inmemoriam-decoraties.nl/c-2951691/privacy-policy/ Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Pinterest dankzij deze cookies button kun je de producten van onze site pinnen, hiermee kun je ze liken of toevoegen aan een bord die je zelf hebt aangemaakt bij Pinterest. Dankzij cookies kunnen we onthouden welke pins, je hebt bekeken of bewaard. Zo kunnen we je suggesties laten zien die je wellicht ook leuk vindt. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we mijnwebwinkelkeur. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser. Alle populaire browsers bieden de mogelijkheid om te zien welke cookies worden bewaard en welke informatie in deze cookies te vinden is. Daarnaast is ook in te stellen welke cookies worden geaccepteerd of niet. Vragen? Heeft u vragen of opmerkingen over ons cookiebeleid, dan kunt u deze richten aan: In Memoriam Decoraties Info@inmemoriam-decoraties.nl