Veelgestelde vragen

veelgestelde vragen

Vakantie 2021:

Deze zal vanaf

veelgestelde vragen over "Bestellen"

1. Kan ik bestellen zonder klantnummer of zonder in te loggen? 

Als u (nog) geen klantnummer heeft of als u nog niet heeft ingelogd kunt u gewoon bestellen. U vult dan als u klaar bent met winkelen eenvoudigweg uw gegevens in  de winkelwagen.

2. Ik heb zojuist via internet besteld, kan ik nog iets toevoegen? 

Ja hoor, als wij uw bestelling nog niet hebben verstuurd kunt u uiteraard gewoon iets toevoegen. Dit kunt u doen door een nieuwe bestelling te plaatsen en hierbij aan te geven dat u het graag wilt toevoegen aan uw vorige bestelling. Of door ons een email met uw aanvulling te sturen.

3. Kan ik mijn bestelling annuleren? 

Ja hoor, zolang wij nog niets hebben verstuurd kunt u uw bestelling eenvoudig annuleren door ons een mailtje te sturen of te bellen. Is uw pakket echter al ingepakt en verstuurd, dan kunnen wij hieraan niets meer doen. U kunt de zending dan binnen 14 dagen herroepen, vervolgens heeft u dan nog 2 weken om het product terug te sturen. De kosten van het terugzenden zijn wel voor uw eigen rekening. (zie ook onze Algemene Voorwaarden). Mocht u iets retour willen zenden, neem dan van tevoren ALTIJD contact met ons op. Op bestelling gemaakte producten kunnen na de bestelling niet meer geannuleerd worden.

4. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen? 

Wanneer u via de site een bestelling heeft geplaatst en een correct e-mailadres hebt opgegeven, dan ontvangt u direct nadat u besteld heeft via e-mail een ontvangstbevestiging. Hierin staat een overzicht van uw bestelling.

5. Hoe snel versturen jullie mijn bestelling?

Over het algemeen hanteren wij de regel; 'Vandaag voor 13.00 uur besteld én betaald, vandaag ook verzonden'  (maandag t/m vrijdag). Uitzonderingen daargelaten.

In Memoriam Decoraties probeert uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u te laten bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode u kiest en of het product op voorraad is.
Als een product, niet op voorraad of niet leverbaar is, dan informeren wij u hierover zo spoedig mogelijk.
U kunt dan kiezen of u de bestelling wilt annuleren of dat u wilt wachten op uw bestelde product.

Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Veelgestelde vragen over "Bezorgen"

1. Kan ik een datum afspreken voor de levering? 

In overleg kunt u afspreken op welke dag het pakket verstuurd wordt. Helaas is het niet mogelijk een specifiek tijdstip af te spreken. Wij kunnen helaas geen garanties geven hierop, uiteraard wel op de datum dat wij versturen, maar niet op de bezorging. 

3. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen of ergens zelf afhalen? 

Wilt u het pakje naar iemand anders toe laten sturen dan is dit mogelijk. Vul hiervoor de gegevens in bij stap 2 van het bestelproces. Onderaan kun je klikken op 'Naar een ander adres versturen'. Er is een mogelijkheid om de producten bij onze vestiging op te halen.

4. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling geleverd wordt? 

Als u niet thuis bent, dan is dit geen probleem. De postbode zal wellicht proberen het pakket bij uw naaste buren af te leveren. Mochten deze ook niet thuis zijn, dan ontvangt u een briefje in de brievenbus met het verzoek om het pakketje bij het postkantoor af te halen.

5. Mijn bestelling mag niet bij de buren afgeleverd worden. 

Als u niet wilt dat je pakje bij de buren wordt afgeleverd, moet u dit direct bij de bestelling melden. Wij zullen dit dan op de buitenkant van het pakje vermelden. We kunnen hier helaas geen garantie op geven.

6. De transporteur heeft schade veroorzaakt. Wat nu? 

Neem dan direct contact met ons op via email en vermeld daarbij zoveel mogelijk gegevens. In de meeste gevallen zullen wij u vragen om ons een foto van het kapotte artikel toe te zenden.

Veelgestelde vragen over"Retourneren"

1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? 

U kunt alles terugsturen binnen 14 dagen, mits het artikel onbeschadigd is, compleet is en in de originele verpakking zit. Mocht u het willen retourneren neem dan van tevoren ALTIJD contact met ons op. Wij zullen dan afspreken wat we zullen gaan doen. De kosten van de retourzending komen wel voor uw eigen rekening. Bij retourzendingen kunt u kiezen om het te ruilen voor een ander product (hou ook hier rekening met de verzendkosten) of om het betaalde bedrag terug te ontvangen.

2. Moet ik porto betalen als ik mijn bestelling retour stuur? 

Uw bestelling, krijgt u 14 dagen lang vrijblijvend op proef. Na 14 dagen beslist u of u het koopt of terugstuurt. Stuurt u de zending terug, dan betaalt u wel de verzendkosten.

3. Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending op mijn rekening staat? 

Het verwerken van een retourzending duurt ongeveer 1-2 weken. Wacht u altijd even uw volgende rekeningoverzicht af. Staat uw retourzending daarop niet verwerkt, neem dan contact met ons op. 

4. Mijn artikel bevalt niet, kan ik het nog terugsturen?

Binnen 14 dagen kunt u gebruik maken van uw herroepingsrecht. Neem ALTIJD eerst contact met ons op, voordat u de zending terug stuurt. Uitzondering op deze regel zijn de op bestelling gemaakte producten voor u. Dit wordt vermeld bij het betreffende product, als het uitgesloten is van het herroepingsrecht. Bijvoorbeeld 2D en 3D foto in glas, handgemaakte urnen e.d.

Veelgestelde vragen over "Mijn gegevens"

1. Ik ben verhuisd, hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
 Als u bent ingelogd (Mijn Account) gaat u naar het scherm ‘Mijn gegevens’, geef hier uw wijzigingen door. 

2. Mijn naam is niet correct, hoe kan ik dit wijzigen? 
Als u bent ingelogd (Mijn Account) gaat u naar het scherm ‘Mijn gegevens’, geef hier uw wijzigingen door.

3. Ik heb een ander e-mailadres. 
Als u bent ingelogd (Mijn Account) gaat u naar het scherm ‘Mijn gegevens’, geef hier uw wijzigingen door.

4. Ik wil niet dat mijn gegevens worden doorgegeven aan derden. 
Al je gegevens worden vertrouwelijk door ons behandeld. Wilt u hierover meer lezen, kijk dan bij onze Privacy Policy.

 Veelgestelde vragen over "Betalen"

1- BTW Regeling nieuwe KOR 
Per 01-01-2020 Wij rekenen geen BTW aan klanten en sturen geen BTW facturen.

2. Kan ik een automatische machtiging aanvragen? 
Nee, wij werken niet met een automatische machtiging.

3. Ik heb teveel overgemaakt. Hoe ontvang ik dit terug? 
Neem in dat geval contact met ons op via email. We betalen het bedrag dat u teveel betaalde dan terug.

4. Hoe kan ik betalen? 
Wij hanteren 6 betaalmogelijkheden. 
Meer informatie hierover vind u op de pagina veilig betalen.

5. Wat is het rekening- /IBANnummer? 
Ons rekeningnummer is NL10 INGB 0006748227 ten name van In Memoriam Decoraties te Groningen. Vermeld bij een betaling altijd uw naam en ordernummer.


Mocht u nog een andere vraag aan ons hebben over het onderwerp of is uw vraag niet voldoende beantwoord, stuur ons dan een email of neem telefonisch contact met ons op.
In Memoriam Decoraties.

 

♥ Veilig betalen 
♥ Afterpay mogelijk 
♥ Veilige SSL verbinding 
♥ Gratis verzending 
♥ Afhalen op afspraak 
♥ Uniek assortiment 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Stilstaan bij een moment van gedenken 

Reviews *****

[WEBWINKELKEURWIDGET layout=new_default theme=dark color=#ea0e8b view=slider amount=6 language=1]

© 2015 - 2021 In Memoriam Decoraties | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel